November 26, 2011

Ber' Outing...huhu

bile ckap psal outing, tringat tyme sekolah asrama dulu kn,,, ahakkkss

seperti biasa,,, lama dh x m'update,,, so,, aku wt himpunan cite kt sini.. haahaa...
peristiwa yang diceritakan di bawah adalah peristiwa yg b'laku beberapa minggu lpas....huuu~

wokeyh,,, nk dijadikan cite,,, aku n fwens jln2,, motip utama aku nk cari bekas utk letak cream projek aku...
susah gler kot nk cri mengikut apa yg aku nk,,haha,,, bape mall,, hypermarket, and market mencari...

oleh kerana kehampaan...
We all decide nk pegi JJ Kimbab,,, Nk mkn makanan korea la kate kn...
dengan tekad yang jitu, hehu,,, n atas bantuan seorang sahabat melalui phone call + gps (kau mampu dlm bandar kuantan yg permai ni bukak gps semate2 nk cari JJ Kimbab) haha...
Last2,, sampai la we all dalam satu small town kat kuantan ni,,, aku x pnah plak smpai kt sni sblm ni...
siap ada kedai feeling2 korea (JJ Kmbab) n jepun kot... hahaha...

secara x sengaja,,, termasuk satu mini market yg feeling2 jepun kt small town ni kn..huuu~.. (motip utama tetap x dilupakan,,hehe).. akhirnya dengan secara x sengaja, jumpa jgak aku dengan bekas yg dicari....  Alhamdulillah....

Lpas 2 apa lg,,, MAKAN tyme!!! Yayy...


Aku di hari kejadian...huuuu~ (sila teleng utk mendapatkan posisi mata yg betol....)


Mood: Love... heeeee~


No comments:

Post a Comment