October 06, 2012

Konvo... Part 1

Assalamualaikum....

Hai,,,

Yayy!!!.. Minggu dpan konvo... Alhamdulillah... Setelah berhempas pulas selama 4 thn belajar Bachelor of Chemical Engineering... Akhirnya,, minggu depan harinya tiba jua...^_^

Bila nk konvo ni teringat la plak time awal2 masuk ump ari 2... Merasakan berada di suatu tempat yang asing... (Ye la kan,,, slame ni lalu je,,, x penah masuk pun...huhuhu)... Sekarang ni dh terer dah,, ckp je ceruk mana... Hahaha

Gmbr ni masa mula2 masuk ump dulu.(19 thn masa ni)..=)


Begitu cepat masa berlalu... Kenangan berada di ump ni mmg x dpt ditukar ganti... Pelbagai perkara yang belajar kat sini... Miss the moments... Hanya kita yang dapat mengubah diri kita... Seperti di universiti masa amek degree... Banyak sangat aktiviti yang aku join,, dan aku mendapat banyak pengalaman berharga.. Kalau ada masa,,, nk jugak tulis kat sini...hehehehe....

Sekian....

No comments:

Post a Comment